SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

SyAHiRaH NaDiaH TaLiB
SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

Friday, January 07, 2011

TIDAK PATUT..!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kali nie aku nak post pasal rasa tidak puas hati aku dekat seorang pekerja kedai kain....kedai yang mana tu biar lar rahsia...kejadian nie berlaku petang tadi...time aku nak cari kain untuk wedding kak har (kakak my dear)....tak sepatutnya dia cakap macam tu k....macam mana customer nak datang dekat kedai dia kalau dia cakap macam tu....incident nie berlaku macam nie....time aku masuk kedai dia untuk tengok2 kain...member pekerja tu suruh dia layan aku....lepas tu pekerja tu boleh cakap.."tak tentu lagi dia nak beli".....sangat kurang ajar k...nak je aku sound.."macam nie ke awak layan customer awak"....but aku sabar je...nasib baik aku seorang yang boleh sabar lagi...kalau kakak aku yang kene macam aku nie...memang dah kene maki pekerja tu...sepatutnya dia layan customer dia baik2....walau pon customer dia just nak tengok2 saja....mood aku nak tengok kain dekat kedai tu terus down....bengang gila....aku terus pergi kedai sebelah dia...huh...sangat tidak sopan!!!!!!!!!!!!!

No comments: