SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

SyAHiRaH NaDiaH TaLiB
SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

Friday, January 21, 2011

Special Assignment.......




Hakhakhakhakahak......belum apa2 lagi dah gelak dulu eh.....semalam (20/01/2011)...boleh dikatakan hari yang memenatkan aku....ada 2 test, 1 presentation....and kalas dari pukul 11 pagi sampai ke 7 petang.....malam pukul 8.30 pulak ada test...hhuuuuuhhhhh...penat gila....aku pulak tak sempat nak study malam cause buat power point untuk present geoteknik.....hidrologi aku start study dari pukul 8-10 pagi sahaja sebelum pergi kelas...and kej.tapak pulak study celup2...nak tau celup2 macam mana uh...he3...time rest aku study jap....time lecturer belum masuk aku study jap...time group lain present geoteknik aku study jap...tu lor yang celup2...huhuhuhuhuh.....nasib baik aku boleh jawap 2 2 test uh....

Back on topic...hehehehehehe....nak tahu kenapa aku dapat special assignment uh....huhuhu...cause masuk kelas lambat....serious aku tak perasan dah pukul 2...nasib baik beng send mcj dekat aku bagi tahu kelas dekat mana klau tak memang aku and cha duduk dekat kantin uh tak tau sampai pukul berapa...actually aku and cha ngah khusyuk study kej.tapak...buat latihan yang En. Fazli bagi...tapi malang masuk kelas En.Fazli lambat pulak..hhhuuuuhhhh....dapat lor special assignment nie.....assignment En.Fazli nie suruh kitaorang buat ringkasan, sinopsis,intisari kuliah subuh esok pagi dekat masjid depan poly nie....ketawa aku and cha...and mintak hantar dekat dia hari jumaat (21/01/2011) pukul 8.30 pagi dekat makmal geoteknik...hhhuuuuhhhhh....orang lain belum dapat assignment 5 aku and cha dah dapat....hakhakhakhakahkahakhakah....













4 comments:

kertas dan plastik said...

hahahha..
lawak la assgmnt tu..
abes tu korg wat ke tak?

vanillachip said...

tau xpe...mmg tol2 special punye...
xwat pon....hakhakahakahakhak...
msing2 bngon dah kol bpe...
kuliah suboh pon dah lame abes...
hakhakahakahakahak....
tp lect uh tnye cha npe x anto xsgnmnt uh....cha jnji ngn die arie isnn lak...tgk lor t bgon x...huhuhuhuh...

kertas dan plastik said...

hahahhaha,....
kena pastikan pegi la ari snin nie..HAHAHA

vanillachip said...

tu ar.....
uuurrrmmm...
mls nye..!!!!!!!