SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

SyAHiRaH NaDiaH TaLiB
SyAHiRaH NaDiaH TaLiB

Friday, February 25, 2011

Why...?????

Why...????? kenapa boleh terjadi..????....kenapa seorang lelaki sanggup memukul seorang perempuan...???...sejak kebelakangan ini aku selalu dengar perempuan kena pukul especially my friend....kesian sangat2 bila dengar....kadang2 aku jadi takut...takut dengan lelaki....takut bila bersama lelaki....takut bila nanti hidup dengan lelaki...hhhuuurrrrmmmmm.....kenapa seorang lelaki itu sanggup memukul orang yang dia sayang...?????..adakah itu tandanya SAYANG...???? bila di tanyakan kepada lelaki....mereka cakap mereka sayang sangat2 perempuan itu....but why you need to do like that..???please tell me...!!!!!!!..aku sangat2 geram and tak suka lelaki macam ini...you all tak sepatutnya buat macam tu...tidak bermakna klau perempuan tu girlfriend (awek) you all itu lesen untuk you all pukul diorg....TIDAK OK..!!!!!!!!..please lar kepada kaum adam sekelian, tak payah lar you all buktikan kehebatan you all kepada perempuan k...sepatutnya you all lindungi kaum hawa ni....and kaum hawa sekelian...jangan dibiarkan saja diorg buat macam tu k.....protect diri you all k....and pada my luvly friend "aku rasa lebih baik kau tingalkan saja lelaki tu k...dah banyak kali dia buatkan kau....cukup lar takat nie je k....aku kesian sangat2 kat kau..plz syg...".....

No comments: